1 владелец, обслуживание только у дилера (до сих пор) + промежуточное на 7500. На 140 000 заменен двигатель полностью (Ауди Центр Варшавка, Куланц 70%). На гарантии. На 141 000 заодно заменил пакет дисков сцеплений (Ауди Центр Варшавка, наличные). На гарантии. На 90 000 заменен мехатроник (Куланц). Дополнительно установлен руль RS. Активировано все, что можно активировать (XDS, контроль давления в шинах, подсветка поворотов, вентиляция салона и прочая ерунда). Диски и колодки заменены, при замене перед установлен 312. Подвеску менял полностью на 90 000 (просто потому, что посчитал нужным, т.к. один аммортизатор начал потеть, но гарантийщик сказал, что все в порядке). Подвеска 2UC (в кодах опций указана). Внешний и внутренний S-Line, панорамная крыша, шторки на задних дверях, кожа+алькантара, музыка Audi Sound System (9+1). Лето - 18" Talladega, зима 17" Audi. Есть оригинальные дуги на крышу (покупал для стиля ) Есть коврики ворс/резина оригинал. Все обслуживание - только оригинал. Есть вопросы - пишите. По запросу вышлю скрины любой измеряемой группы. 0A2 4 doors 0AD Front stabilizer 0BE Rear stabilizer 0EG Installation differentiation for dual-clutch transv. transmission DQ200 -- vehicle components -- 0FA Standard manufacturing sequence 0HC Vehicle class differentiation 8P0 0NB Nameplate set in basic style 0P1 Rear side exhaust tailpipe 0SN Labels/plates in Russian 0TD Floor mats in front and rear 0U0 Fuel quality 98 RON 0VU Information kit in Russian 0W2 Label for central electric English-speaking countries 0Y3 Cold zones 0YG Weight range 7 installation control only, no requirement forecast 1A5 Fuel system for SI engine 1AT Electronic stability control (ESC) 1D0 Without trailer hitch 1E1 Activated carbon canister 1EY Special identification plate with weight data, but without general operating permit (ROW) 1G6 Space-saving spare wheel 1KD Disk brakes in rear 1N3 Speed-related variable steering assist (Servotronic) 1PF Standard wheel bolts 1QP Special plates/decals/ safety certificates for Russia 1S1 Tool kit and jack 1SB Additional front underbody guard 1T3 First aid kit with warning triangle 1W0 Without refrigerator/glove compartment cooling system 1X0 Front wheel drive 1Z5 Increase in initial standard fuel filling 1ZE Disk brakes in front (Geomet D) 2D0 Without cd enhancing underbody panel 2G7 Filler neck module 1 with insert 2H0 Without "Drive select" 2JD Sports bumpers 2LD Fuel tank without differentiation of special material treatment (fluorination/co-extrusion) 2UC Sports version 2WA Without additional tires 2Y0 Without roll bar 2Z1 Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively 2ZS Leather-wrapped multifunction steering wheel with tiptronic 3B4 Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3C7 3-point seat belt for center rear seat 3CA Without partition 3FB Spoiler roof 3G2 Child seat anchor, front right (ISOFIX) 3H0 Without backrest release for front seats 3J1 Height-adjustable head restraints for front seats 3K3 Safety head restraint system 3L3 Manual height adjustment for front seats 3M3 Passenger car design 3NZ Unsplit rear seat bench unsplit, split folding backrest 3Q6 Three rear head restraints 3S0 Without roof rails/roof load rack 3SG Sports comfort seat, front, right 3TG Sports comfort seat in front, left 3X0 Without load-through hatch 3Y4 Roll-up sunshade for rear side windows 4A3 Seat heater for front seats separately controlled 4GP Windshield in heat-insulating glass withsunshield and viewing window for vehicleidentification number 4K4 Radio remote controlled central locking 4KC Side and rear windows in heat-insulatingglass 4L6 Breakaway interior rearview mirror, auto-dimming 4M0 Without beverage holder 4P0 Rear floor panel module, type 1 4R4 Power windows with comfort operation andcircuit breaker 4UF Driver and front passenger airbag with front passenger airbag deactivation 4W0 Without cassette and CD storage unit 4X1 Side airbag in front 4ZP Moldings 5C0 Without special body measures 5D1 Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J2 Rear spoiler (type 2) 5K5 Transit coating film with additional transport protection measures 5NC Standard tailgate/trunk lid stay 5RU Right exterior mirror: convex (large viewing field) 5SL Left exterior mirror: aspherical 5TD Decorative aluminum inserts 6E3 Center armrest in front 6F0 Without decorative films / emblems 6FA Components without special surface appearance 6NQ Standard molded headliner 6SS Luggage compartment floor covering 6U0 Without additional seals outside 6V1 Rear trim panel (ECE) 6W6 Front license plate carrier 6XD Exterior mirrors, power-adjustable/ heated 7A0 Without CD changer/CD player 7AA Electronic engine immobilizer 7B0 Without socket 7E0 Without heat accumulator/auxiliary heater 7F9 Plastic/leather gearshift knob/handle 7G0 Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7K0 Without direct tire pressure monitoring system 7L7 Regenerative braking with 12.5 V 7M8 Scuff plates in door apertures 7MG Emission standard EU5 7P0 Without lumbar support in seat backrests 7PE Platform group class 5 7Q0 Without navigation device 7QA Without CD/DVD for navigation 7S0 Without wind deflector 7X0 Without park distance control 8BP Bi-functional headlamp with gas discharge lamp 8GU Alternator 140 A 8K1 Separate daytime running lights 8M1 Rear window wiper and washer system with intermittent control 8N1 Windshield wiper intermittent control 8Q3 Automatic headlight range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 8T2 Cruise control system (CCS) electronic 8TB Rear fog lamp 8UD Radio "concert" 8W1 Washer fluid level indicator 8WB Front fog lamps 8X1 Headlamp washer system 8Z7 Cold country 9AK Climatronic with impact pressure control, CFC-free 9JD Smoker's package, ashtray in front 9M0 Without auxiliary heater/fuel-fired parking heater 9P1 Seat belt reminder, electric contact in buckle 9Q7 Multi-function display/on-board computer 9T1 Heated washer nozzles in front 9U1 Brake pad wear indicator 9VD Speaker (active) 9W0 Without car phone preparation/ installation 9Y1 Outdoor temperature gage A00 No self-collection A51 Audi AG A9E "Ambiente" equipment AQ0 Standard-production quality AV1 Driving on the right B37 Type approval country Russia B4G Component parts set, complying with vehicle type for Russia, various parts C00 Operating permit, initial registration C4F Alloy wheels 7.5J x 17 D67 4-cylinder SI engine 1.8 l/118 kW (16V) turbo FSI, homogeneous base engine TJ2/TT2/TE6/TH2/TF6/TW2/TH6 E0A No special edition EA0 Without follow-on warranty EW0 Without maintenance contract F0A No special purpose vehicle, standard equipment FA0 Control of series production FC0 Without customized installation FM0 Basic equipment variant FQ0 Production wheels G1C Seven-speed automatic transmission G38 Shock absorption in front GP0 Vehicles without special upgrade measures H6L Tires 225/45 R17 91W J0L Battery 340 A (70 Ah) K8R Sportsback L0L Left-hand drive L59 Suspension range 59 installation control only, no requirement forecast N7U Alcantara/pearl napa leather seat coverings NT1 Transit coating (type 2) NY0 Standard battery/alternator capacity PDA PID PLE PQD PX4 QA0 Without child seat QE1 Storage compartment package 1 QG1 Service interval prolongation QH0 Without voice control QQ4 With additional lights (interior lighting) QV0 Without TV reception/digital radio reception RCM TE6 4-cylinder SI engine 1.8 l unit 06J.3 U1A Instrument cluster with km/h speedometer, clock, tachometer, and trip odometer UA1 Rear shock absorption UF0 Without electric interface UG4 Hill start assist + comfort driving assist V0A Tires without specification of tire brand VC0 Without remote-controlled garage door opener VF0 Standard pedal cluster VG6 Type of tire: design 2 YEB
За 500 поедет. Зачем покупать а3 с 200 пробега , если можно взять а4/5 такого же года с меньшим пробегом)
За тем же, за чем в 2012 году я покупал ее по цене большей, чем А4. =) Возможно кому-то нужен упакованный хэтч.
Нет, не забыл. Я сравниваю сравнимое. В рамках кузова 8PA. Одни собирают машину в конфигураторе. Другие, вместо того, чтобы купить какого-ндь гольфа, покупают типа-премиум, с двумя динамиками в дверях и четырехспицевым рулем без кнопок по акции. Спустя годы на вторичке начинают смешивать все это в кучу ("опции не решают, они ничего не стоят, подумаешь, 1.8 - 1,4 тянет почти также"). Но покупать барабаны что-то тоже никто лично себе не спешит. Никто из отписавшихся выше ведь мою машину себе не присматривает, верно? Звонков точно с форума не было.
Сам езжу на а3 8Р. Год назад хотел сменить на а3 8V. По акции сливали хорошие варианты на 1,4. С кредитом, правда, но получалось весьма шикрано всё (по ценнику). Катал на тест драйв, а потом с друзьями на такой. Не смог сменить, мне показался 8V каким то "обюджетенным". Да, новая платформа и прочие моменты, тем не менее что то тормозило от приобретения. Может метал на пороге, может торпеда, сам не знаю. качественного изменения в приобретении не увидел. а4 для меня был дорог, кредит более чем на пол года не рассматривал. Так и забросил идею обновления. У автора реально в классной комплектации авто. Пробег... это не так важно при хорошем уходе. тем более такой пробег не выглядит скрученным.
Я мотор новый купил 40 000 км назад. 230 000 руб заплатил, остальное - Куланц. Как минимум это характеризует отношение к авто. А мог бы у суслика за 110 000 откапиталить... Вас поддержу - как только вышел 8V я побежал к своему дилеру. Появились первые 1,8Т кваттро, класс. Но все они были привезены без s-line (кстати, на вторичке увидеть с s-line 8V - практически нереально), с базовыми аморфными креслами. Я посмотрел на салон, посидел. Отметил исчезнувшую напольную педаль (методичка по MQB гласила, что так гораздо дешевле), плоский звук аудио. Отметил, что раньше многорычажка была на всех моторах, а теперь появилась балка на маломощных. И тоже как-то охладел. В конфигураторе А3 мечты стоила (и стоит) как А4 кваттро, которых много в наличии. Вот и забил. Да и едет моя не сильно хуже, а то и лучше.
Хороший машин. Если б моя предыдущая а3 была б в такой конфигурации яп наверное ее и не продавал. Диски ей только другие нужны, эти не очень.
Поддерживаю оратора! Лично мне, в а3, ой как не хватает полного привода. За МКАД, в снежные зимы, весьма актуальная опция!
На мой взгляд она лет 5-6, а то и больше, не смотрится в потоке, кузов очень старый. С6 тоже актуально смотрится что ли? Я думаю даже владельцы согласятся, что выглядит она устаревшей.
Не, все, что я заплатил - невозвратные инвестиции. )) а полный привод вколхозить не сложно. Но возникнет другая проблема - на кваттре после 100 тяжелее идет.