Извините не внимательно прочитал, передние мы новые пока не ставим, пока только задние цена на сайте есть. Отправлено с моего GT-N7000
вин WAUZZZ4BZXN065671 подскажите кто знает какие аморты подходят, перед-зад. если есть возможность то прям номер бильштейна. спс
по желанию клиента. наличие\отсутствие газового подпора в двухтрубном амортизаторе практически не заметно при гражданской эксплуатации.
Всем привет. дабы не плодить темы... гдето видел фото по ремонту и разборке клапана на заднем аммо... все перерыл не могу найти.. скиньте ссылочку если кто видел...
Моя порада проста! Багато прочитав про те що арнот це погано і в тому дусі...ну звичайно якщо спортивні амор. постійно використовувати по гармошках і ямах в коліно то вибачте і за 5000 км.вони дійдуть!!! Треба тверезо дивитись в яких умовах ти викооистовуєш машину! Якщо змішані умови то на перед арнот вони супер(маленькі ямки нерівності гасять кайф) а вже великі і навідь сильна гармошка гепають як в камазі((( на зад тільки оригінал ставити без всяких експерементів через те що арнот довго не витримують через жостку експлуатацію а наслідки масло в пневмо клапанах вийде ще доршче!!! Якщо іздеш в більшості бездоріжжя то тільки оригінал!!!! Перед і зад!!! І без всяких зойків що дорого якщо хочеш іздити а не ремонтуватись! І тільки в випадку коли іздиш по гарній дорозі 90% то можна арнот на перед і зад ставити))) ще має право на існування коні спорт і то лиш при наявності толкового тлкаря! Всім успіху!
Два питання коли поставив передні амор. арнот при попаданню в яму удар в низ дуже сильний так повинно бути чи щось в підвісці не то???! І друге при попаданню в гармошку гримить немов таврія іде((() міняв ричаги нижні наконечники рульову підтягнув в сервісі кажуть все ок! Підкажіть щось ато замучив мене урлик((!
Осталось поменять верхние рычаги, втулки и тяги стабилизатора, рулевые тяги. Оценить амортизаторы на стенде. Бывает, что вроде рабочие, но стучат именно на гармошке. Ну а в конце обычно приговаривается рулевая рейка (кстати, проверь её крепление к кузову. Один болт под аккумулятором, 2-й около вакуумного усилителя тормозов, 3-й обычно всегда затянут))).