Может я его успею опередить))))) Видел уже не один на просторах кутузы))) Мне нравиться. Внутри тем более ваще сказка. Сделали более менее классическим. Потому как футуристичным авто такого класса не должно быть!!! Это все я про седан 222 То что касаемо купе. что выше, то тоже очень даже. Посмотрим реальную тачку чуть позже.....
Вчера на бронной у сенагоги поразгядывал парочку. Да отлично смотряться. Гармонично. Но рядом с Ролс Ройсом маленькая)))
жЭсть . Новый S-класс слил БМВ "семёрке" в сравнительном тесте Автобильда. "...Schwaechen bei Federungskomfort, die veraltete Automatik und die hohen Preise kosten aber den Sieg" "Недостатки в плавности хода, устаревшая АКПП и высокие цены, стоили победы".
2014 Mercedes-Benz S-Class Convertible rendered by WCF reader A WCF reader has sent us a render depicting the 2014 Mercedes-Benz S-Class Convertible envisioned in relation to the 2007 Ocean Drive concept. It was only last week when Mercedes-Benz's head of research and development Thomas Weber declared an S-Class Convertible is in the works and will be based on the S-Class Coupe. While the aforementioned Ocean Drive concept had four doors, the 2014 S-Class Cabrio will feature two doors and a retractable soft top. The attached render essentially shows a convertible variant of the sedan riding on black multi-spoke alloys and featuring a soft top. The "V12" lettering indicates the author envisioned the car in the S65 AMG flavor with a V12 6.0-liter engine which in the sedan is rumored to output 630 HP (463 kW) and 1,000 Nm (737 lb-ft) of torque. Mercedes-Benz has not confirmed whether the coupe and convertible will receive more powerful AMG versions, but a prototype of the S63 AMG Coupe has already been spied so most likely there will be an S63 AMG Convertible as well. As for the S65 AMG, for now we know only the sedan will get the V12 but it could be carried over to other body styles as well. Special thanks go to LiTeRac for sending us the render!
Bigger than the CLS Mercedes-Benz hasn't said anything about a four-door S-Class Coupe, but this hasn't stopped Theophilus Chin to render such a model. If there ever will be a four-door S-Class Coupe, the model will obviously be bigger than the CLS which is currently Mercedes-Benz's largest four-door coupe. The artist came up with the "SSC" moniker as a homage to the iconic SSK roadster built between 1928 and 1932. The production version of the two-door S-Class Coupe Concept will be out sometime next year and will be followed by a convertible. The S-Class range will be further expanded with the S65 AMG sedan, an extra-long wheelbase version of the sedan and the Maybach-replacing Pullman version. We are also expecting AMG versions of the coupe and convertible to create the largest S-Class family ever.
Полностью согласен. Машина вышла безвкусная. Предыдущие кузова были прям в точку, ничего плохого не скажешь, а это чудо как будто в тайване делали.
Разгромный (по сути) тест в живых условиях. http://www.youtube.com/watch?v=GsVd-grafEk Приборка, канешна, такая же порнографическая как и у яггов. Привет кетаю!
Может, для наших дорог и впрямь нужна подвеска Magic Body Control, которая стереокамерой высматривает на дороге неровности и глотает их без следа? Я сам видел, как эта система работала на S-классе во время презентации в Канаде, но наши ямы и наших «лежачих полицейских» Мерседес не видит в упор. В моих руках волшебная подвеска так ни разу и не сработала, оставаясь обычной гидропружинной системой ABC, а с ней S 500 на ходу почти ничем не отличается от обычного, пневматического. - АР
кому-то потолком Опель, как говорится, The Best is Opel, поэтому что тут говорить... а мракетологи бабло стригут одинаково, что с фаннатов Опеля, что с фаннатов Мерина. Правда, Саш?
Дело в том, что это мнение ведущих журналистов из одного автоиздания на слуху. Которые дважды покатали машину, но сначала в стерильных их условиях, а потом в реальных наших. А так Опель канешна зе бест порой даже на уровне некоторых премиальных моделей.