Это салон новой ТТ! http://www.zr.ru/content/news/60614...tt-udivil-svoimi-ergonomicheskimi-novaciyami/ http://avtomaniya.com/site/publication-full/7371
Во-во, имхо не удобно, многие смотрят на спидометр хотя бы несколько секунд? А тут навигация закрыта рулем будет, спорно вообщем.
в ф10 меня парит, что когда едешь с открытым окном, вся грязь с крыши в салон льется. люка не хватает - ппц как
Компания BMW съязвила в сторону конкурентов, а именно фирмы Audi, которая провозгласила себя пионером в области лазерной светотехники. http://www.zr.ru/content/news/60660...edium=theme-of-the-day&utm_campaign=main-page
Ни те, ни другие не пионеры лазерной светотехники. И те и другие будут покупать фары (комплектацию) от стороннего поставщика. Вопрос, кто на что будет ставить и в каком количестве, и у кого реально серия получится. Кто будет покупать дорогие гибридные спорткары i8 по цене навороченного порше? Если посмотреть на ездящие машины, то бОльшая часть до сих пор вообще с галогенками ездиет. Так что, ихмо, сегодня все это больше понты.
В дождь открытый люк тоже не айс. Все-таки правильней было бы доустановить в Ф10 кондиционер (лучше с климат-контролем)
Будет чем заняться в пробках А если серьезно: -отвлекает от дороги -минус тачскрина - необходимость точно попасть в цель, попробуйте это на скорости Понравилась матовая черная окраска МВ
На самом деле "не так страшен черт..." Нужно просто приспособиться - зафиксировать (прижать) кисть, например сопоставив красные зоны: Далее кисть двигается вместе с торпедо, хоть на кочках, хоть на скорости. А пальцы бегают по тачскрину, набирая текст, листая сайты или перемещая карты навигации. Но для выполнения примитивных функций (1~3 операции) шайба+кнопки, да - намного удобнее. Это я за год одновременной ежедневной эксплуатации и того и другого усвоил хорошо.
Да ппц Подробнее об этом: New QNX Technology Concept Car based on a 2014 Mercedes-Benz CLA45 AMG QNX Software Systems is showcasing its vision of user-centric infotainment systems and digital instrument clusters in a modified Mercedes-Benz CLA45 AMG. The car’s in-dash infotainment system offers a multi-modal user experience that blends touch, voice, physical buttons, and a multi-function controller, enabling users to interact with the vehicle in the way that is most natural for them. To provide highly accurate voice interaction, the system includes automatic speech recognition from Nuance, which helps the driver stay focused on the road while making a hands-free call or asking the navigation system for directions. And on the subject of navigation, the system offers a choice of navigation engines from Elektrobit, HERE (a Nokia business), and Kotei Informatics, illustrating how automotive companies can quickly customize the QNX CAR Platform for Infotainment for multiple geographies and languages. On the entertainment front, the system includes an Android Jellybean version of iHeartRadio, Clear Channel’s digital radio service, running in a secure application container. Passengers can, as a result, listen to their favorite radio stations from across the country and even create their own custom music stations. The car also showcases smartphone connectivity options such as RealVNC’s MirrorLink™, which supports smartphone-to-vehicle integration over USB, and the Miracast® protocol, which projects auto-relevant smartphone interfaces onto the infotainment system over Wi-Fi®. The car also features a dynamically reconfigurable digital instrument cluster that can display turn-by-turn directions, notifications of incoming phone calls, video from the car’s front and rear cameras, as well as a tachometer, speedometer, and other virtual instruments. The cluster can even notify you of incoming text messages on your phone; simply push a steering-wheel button, and the system will read the message aloud, so you can keep your eyes on the road. The technology concept car also showcases how any vehicle can become an endpoint in the Internet of Things. The car integrates with cloud technology from DotLinker, allowing the driver to control select vehicle functions with an HTML-based key-fob application that runs on any smartphone. This technology can also enable secure access of in-vehicle data for cloud-based device management, including deployment of software updates from the automaker or dealer. http://www.qnx.com/news/pr_5763_2.html
у Ауди уже сейчас QNX Был анонс о том, что следующее поколение ММИ будет на Андроид. Базовая ОС останется, конечно же QNX. Хотя экранчик конечно забавный в МБ.
Плазма мать её. Чую лет через пять между задними подголовниками проекторы вешать начнут. А руль больше всего мешацо будет