Сегодня ночью заехал в магазин,поинтересоваться на счет рычагов. В общем самые дешевые немецкие Лёмфорд 19.000т.р.
Вакуумные трубки ты имел ввиду? Двигатель как зовут по буквам? Pressurised leak test Special tools and workshop equipment required V.A.G 1310 or V.A.G 1310A Before you begin: Make sure that the brake system (hydraulic unit, brake hoses, brake pipes and brake calipers) works properly and is free of leaks. ‒ Remove bleeder screw at one of the front brake calipers. Connect pressure gauge -V.A.G 1310- or V.A.G 1310A and bleed. ‒ Insert brake pedal depressor between brake pedal and driver's seat. Apply pressure to brake pedal until the gauge indicates a pressure of 50 bar. The pressure must not drop by more than 4 bar during the test period of 45 seconds. Replace brake master cylinder if drop in pressure exceeds the above figure. там не то ща гляну пока открыл прогу
Евген, вот тебе про замену жижи: [CUT]Bleeding brake system Changing brake fluid (every 2 years) Important ◆ Do not under any circumstances allow brake fluid to come into contact with liquids which contain mineral oils (e.g. oil, petrol, cleaning agents). Mineral oils damage the plugs and seals in the brake system. ◆ Brake fluid is poisonous and must on no account be siphoned by mouth through a hose. Because of its caustic properties it must also not come into contact with paintwork. ◆ Brake fluid is hygroscopic, i.e. it absorbs moisture from the surrounding atmosphere. It is thus always to be kept in containers with an air-tight seal. ◆ Always observe the relevant environmental regulations for disposal. Notes: ◆ Only use fresh brake fluid as per US Standard FMVSS 116 DOT 4. ◆ Genuine VW/Audi brake fluid complies with this specification. ◆ Use plenty of water to flush away any brake fluid spillage. ◆ When the system is open do not work with compressed air and do not move the vehicle. ◆ During the concluding road test, ensure that an ABS-controlled brake application is carried out at least once (can be felt from the pulsing of the brake pedal). => Running Gear Self-Diagnosis; Repair group 01 Changing brake fluid with brake filling and bleeding appliance V.A.G 1869 ‒ Open the brake fluid reservoir. Note: The brake fluid reservoir must be kept adequately filled to ensure that no air can enter the brake system from the reservoir. ‒ → With the engine running and the bleeder screw on the rear right brake caliper open, use the brake pedal to pump brake fluid out of the reservoir until the level goes down as far as the opening for the hydraulic clutch connector hose. ‒ Collect the used brake fluid in a suitable container. Close bleed screw. ‒ On vehicles with manual gearbox the clutch slave cylinder should also be "flushed" with new brake fluid. ‒ On models with electronic stability programme (ESP), note that the charging pump actuates the hydraulic pump for 10 seconds through the function 04-Basic Setting in display group 002=> Page 45-40. At the same time, note the following: ‒ Connect V.A.G 1869 but do not switch on yet. ‒ Open bleeder screw on slave cylinder. ‒ Attach collector bottle hose. ‒ Switch on the bleeding appliance and allow about 100 cm3 of brake fluid to flow out of the clutch slave cylinder. ‒ Close bleed screw. The following steps apply to the four brake calipers. 1 - Rear right brake caliper 2 - Rear left brake caliper 3 - Front right brake caliper 4 - Front left brake caliper ‒ Fit bleeder hose leading to brake fluid collector onto bleeder screw. ‒ Open bleeder screw and allow about 250 cm3 of brake fluid to drain out. Pumping in new brake fluid flushes the used brake fluid out of the system. ‒ Close bleed screw. ‒ Check pedal pressure and brake pedal free play. Free play: max. 1/3 of pedal travel [/CUT] Тебя, Негоро Рамиль это тоже касается, раз абс меняешь.
я только блок что под задней сидушкой хочу поменять: разъём снял, поставил. Гидросистему вскрывать не собираюсь.
8D0 945 095 G так выдает экзист оригинал.это задний левый фонарь.за рубль взял бы)) а это депо 441-1933L-UE но почему то стоит 1300))))они че 2 цены накручивают эти экзистяне??????
еще вопрос к знатокам.у друга алюминиевый поворотный кулак и беда что по нему сильно не ударишь чтобы выбить шаровые снизу.вопрос какой съемник использовать и где достать?
Спасибо *Следующие шаги относятся к четырем тормозные суппорты .*1 - суппорта заднего правого колеса*2 - Задний левый тормозной суппорт*3 - Передний правый тормозной суппорт*4 - Передний левый тормозной суппорт*- Установите один конец шланга , ведущий к тормозные жидкости на коллектор выпускной винт .*- Открыть штуцер, и позвольте около 250 см3 тормозной жидкости стечь .
Перевод шикарен. Не за что Зачем там его создавать? Льешь до краев почти и прокачиваешь. Че выдумывать то?
Ну вот,а то начали мне причесывать,все что ниже по цене-это китай. Вот наглец какой. Врет и не краснеет.